Przed złożeniem reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny

1. Sklep internetowy kwiaciarniagorzow.com.pl odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży zakupionego przez Klienta produktu.

2. W celu szybkiego postępowania reklamacyjnego prosimy o przysłanie zdjęcia reklamowanego produktu i opis na e-mail biuro.dracena@gmail.com

3. Inne formy reklamacji: telefonicznie, lub osobiście w kwiaciarni (ul Matejki 45C).

4. Reklamacja dotycząca kwiatów jest zazwyczaj rozpatrywana w ciągu 1 dnia roboczego od daty jej złożenia. Jeśli rozwiązanie reklamacji wymaga więcej czasu, termin ten może ulec wydłużeniu do 14 dni.

5. Reklamacja prezentów rozpatrywana jest w ciągu 7 dni roboczych od daty jej złożenia.

6. Po zgłoszeniu reklamacji wyjaśniamy ją i proponujemy Klientowi możliwe rozwiązanie.